Natten är ännu ung

 
Igår var vi i stan med skolan för att se en teater, vilket inte direkt var någon höjdare, men det gick ju ändå. Efter teatern så gick vi och käkade kinabuffé och avslutade med shopping! Köpte en limegrön midjekjol och en mörkgrön magkort tröja. Får väl se om jag kommer använda den där kjolen någon gång, haha.. Var hemma en timme tidigare eftersom jag kunde hoppa av på vägen hem. 
 
Så jag stack bort till stallet och sadla Medison och red iväg för en sväng i skogen, "tågrundan". Man behöver rida en sträcka brevid tågrälsen plus att man behöver gå över den en gång. Medison har ju aldrig stött på tåg förut så jag visste inte alls hur han skulle reagera. Innan vi skulle gå över järnvägen så tänkte jag "Nu börjar det väl plinga när vi är mitt på den", ett steg ifrån rälsen började det plinga. Min tanke var, oh fuck. Greps av lite smått panik. Så jag vände Medison lite fort och skyndade bort en bit inna jag vände honom mot rälsen. sen tänkte jag att det kanske inte var så smart att skynda därifrån, då kanske han tar det som en fara. Men när tåget kom han visserligen spänd men inget märkvärdigt! Duktiga häst! Sen var det lite läskigt att gå över järnvägen, men det gick det med tillslut. Medison är rrädd för alla monster i dikena så jag kan inte rida i kanten av vägen, troligen är det sen tiden han kördes, att han inte ska gå för nära kanten med vagnen. Men igår höll det på att gå rätt illa när det kom en bil bakom på en smal väg och jag inte fick in honom till kanten, men det gick bra tillslut. Som tur var, var det en jättesnäll bilist. Fler såna till trafiken!
Igår tog jag även in Seven och tog med honom på promenad och sen bprstade jag av min lilla ponny.
 

Ursäkta kvalitén på bilderna!
 Inte så bra bild på kjolen och min kropp ser rätt lustig ut, men ändå!
Min lilla pärla var ute och gick själv, Vem behöver matte liksom?
 



Kommentarer
Postat av: Anette

Tycker kjolen ser ganska gul ut ^^ det första jag fick upp när jag går in på bloggen är text och en boob-bild haha (såg alltså inte längre ner än just det)
Bra tänkt med tåget och det där, han känner ju efter vad du känner..

2013-09-18 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0