A day with some happiness

Idag var första körlektionen med nya körskolan, min nya lärare är såå bra! Jag ville gråta av lycka när den var slut, var första körlektionen på hur länge som helst som gick bra! Så nu ska det bokas prov, hihi. Är så glad! 
Senare så skulle Amanda och jag käka lite, men då var det stängt och massa så vi fick äta lite provisoriskt haha. 
Sen var jag ute och red på Seven, ett dressyrpass gick helt okej faktiskt. Var lite stressad för vi skulle iväg och va funktionärer på en kvällshoppning på klubben, så där har jag spenderat ett par timmar ikväll!
Så sanna ord från en så duktig ryttare



Tänkte eftersom jag väldigt sällan lägger ut egobilder här så tänkte jag att det var dags för en haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0