Vad har hänt?

Dags att ta tag i bloggandet igen. Det som har hänt sen sist är massor. Har hunnit med en pay and jump med meds som gick över förväntan med två felfria rundor trots han var superspänd i början. Pappa trodde inte det skulle bli nånting av det för att han var så spänd den där Medison, men sen inne på banan var han klockren!
Men Medison har också gått och hunnit bli halt. Han ska vila i 6 veckor sen är det återbesök och nu är det bara två veckor kvar, åh vad jag längtar tills jag får rida Meds igen!
Under tiden har Seven fått hoppa in efter att flera har sagt att han bara skulle må bra av att bli riden så nu rids Seven varannan dag ungefär. Vi har hunnit med en tävling i lokal dressyr, gick helt okej, kom två eller näst sist beror på hur man vill se det haha. 
Två bilder från två tävlingar, åh vad jag tycker om mina pluttisar!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0