The plans we made for two

En halvtimme kvar sen slutar jag för idag! En halvtimme med fortsatt matte, ganska segt men ganska gutt så jag slipper göra så mycket hemma, då kanske jag hinner rida Seven ikväll med. Jag får även plugga spanska imon så kan jag rida på torsdag också, gött. På fredag måste han vila tyvärr då jag ska på bio med tjejerna i klassen, breaking dawn part 2, sweet. Sen ska Sofie och jag sova i brors lägenhet för på lördag är det öppet hus här på skolan. På söndag är det även tävling!! Första tävlingen sen omkullridningen och jag har knappt hoppat nåt sen dess, scary! Men vi ska bara hoppa en 90klass och rida "skolridning" som Pernilla säger. Dock går klassen i stilbedömning så det är ju bara bra att rida "skolridning". Håller tummarna!




Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till med Proven nu! Om du bara tror på dig lika mycket som jag tror på dig så klarar du dig bra, ta det lugnt och tänk igenom alla steg så kommer du klara dig fint!

Spanskan kan jag inte säga så mycket om, det blir svårare när man kommer upp på gymnasiet men det blev roligare, vi på tyskan skrev berättelser och gjorde lite dialoger och sådär..

Lycka till på ridningen och ha det så bra på öppet hus!
kram

2012-11-13 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0