I'm only staying with you one more night

Denna dag har flygit förbi! Dock började den ganska segt med ösregn ute och inget att titta på tvn. Men det löste jag genom att rensa ur min gaderob (välbehövligt). Så nu ska det beställas nya kläder! Men sen gick jag in till min fina kompis Sara och tittade på en film. Sen var det Sevens tur att få uppmärksamhet så vi stack ut på en tur i skogen.  Nu ska jag bara få i lite käk i magen sen drar jag ut till min fina kompis Evelina! Morgondagens planer är ganska tajta, träffa Sara & Ida, klippa Seven (ett måste!!) och vid klockan 17.00 är det dags för hopplektion, uuh så kul! Och denna vecka går vi bara 3 dagar, HALLELUJAH!!!!
 
får inte nog av min lilla guldklimp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0